Ciao, suono la chitarra dal 2012. Amo questo strumento e mi diverto ad imitare i miei artisti preferiti. <br /><br />Questo mi aiuta ad imparare tecniche e stili diversi.<br /><br />Non voglio plagiare nessuno, anzi, voglio dare un tributo ad artisti inconfondibili ed irripetibili.<br /><br />Lasciate i vostri commenti positivi o negativi. Sono sicuro che saranno costruttivi ed io ne farò tesoro.<br /><br />Grazie a tutti.<br /><br /><br />Hi, I play the guitar since 2012. I love this musical instrument and I enjoy to imitate my favorite artists. <br /><br />This helps me to learn different styles and techniques. <br /><br />I will not plagiarize anyone, in fact, I want to give a tribute to unique and unrepeatable artists. <br /><br />Leave your positive or negative comments. I'm sure that they will be constructive and I will treasure it.<br /><br />Thank you very much.