Ben kendime yeni bir şans verdim. <br />Önce duvarımdaki sonra <br />kalbimdeki kirli isimleri sildim. <br />Ardından güzel bir gökyüzü çizdim. <br />Yağmur sonrası gökkuşağım bile var. <br />Kendimi avutmak yerine gerçeklerle yaşamayı öğrendim. <br />Unutmayı değil de hatırladıklarımdan ve bana yapılanlardan ders almaya karar verdim. <br />Aslında geç olsa da ben bugün kendim olmayı <br />öğrendim..!...